مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:202022-11-13پزشكي

راهکارهایی برای رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص خراسان جنوبی


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین مشکل استان در بحث بهداشت و درمان، کمبود پزشک متخصص است، گفت: قوانین سختگیرانه و تخصیص مشوق ها بدون شک می تواند در ماندگاری پزشکان مؤثر باشد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مهم ترین مشکل استان در بحث بهداشت و درمان، کمبود پزشک متخصص است، گفت: قوانین سختگیرانه و تخصیص مشوق ها بدون شک می تواند در ماندگاری پزشکان مؤثر باشد.

جواد قناعت، امروز یکشنبه 22 آبان در دیدار با معاون درمان وزیر بهداشت ضمن تشکر از این حضور و سفر پرخیر، گفت: تصمیمات اتخاذ شده برای رفع مشکلات در شرایطی که دوستان در حوزه ستادی نشسته اند با زمانی که موقعیت را از نزدیک ارزیابی می کنند، بسیار متفاوت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی، رصد میدانی معضلات و مشکلات را راهکاری مهم برای تصمیم گیری های منطقی عنوان کرد و ادامه داد: برای برخی شهرهای استان از جمله آرین شهر، نیمبلوک، دیهوک، عشق آباد، درح، شوسف، سه قلعه و خضری، راه اندازی بیمارستان های محلی ضرورت دارد، صرفاً به جهت همین معضلاتی است که امروز و در این سفر و از نزدیک بخش هایی از آن ها را مشاهده کردید.

قناعت با اشاره به پهنه وسیع و جمعیت اندک استان، خاطرنشان کرد: وقتی شرایط به گونه ای است که نرم جمعیتی، اجازه تأسیس بیمارستان را در یک منطقه نمی دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص خراسان جنوبی

راهکارهایی برای رفع مشکل کمبود پزشکان متخصص خراسان جنوبی