مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:252022-11-13اقتصادي

در پروژه تقاطع میدان سپاه روزشمار نصب می شود


شهردار کرمانشاه از نصب روزشمار برای پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه ظرف چند روز آینده خبر داد و گفت: تلاش می کنیم این پروژه را تا اردیبهشت سال آینده تحویل دهیم.

- نادر نوروزی، امروز(22 آبان) در نشست با مدیران خبرگزاری های استان وضعیت برخی پروژه های در حال اجرا در سطح شهر کرمانشاه و نیز برنامه های آتی مجموعه شهرداری را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نوروزی در این نشست که جمعی از معاونین و مدیران شهرداری هم حضور داشتند، با بیان اینکه امسال هدف گذاری کرده ایم دو برابر سالهای قبل آسفالت در سطح شهر کرمانشاه انجام دهیم، گفت: طی 10 سال گذشته بطور میانگین سالانه 80 تا 90 هزار تن آسفالت در سطح شهر کرمانشاه انجام می شد که امسال تا این مقطع از سال 130 هزار تن آسفالت انجام شده و برآورد ما این است تا پایان سال این میزان به 200 هزار تن برسد.

وی اولویت آسفالت را نیز با معابر شهرک های حاشیه ای و محلات کمتربرخوردار دانست و گفت: امسال محلاتی آسفالت شدند که تا پیش از این آسفالت نشده بودند.

وی به پروژه ساخت تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه نیز اشاره کرد و با اشاره به سرعت گرفتن اجرای این پروژه، گفت: بزودی برای این پروژه روزشمار نصب خواهیم کرد تا مردم بدانند چه زمانی افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در پروژه تقاطع میدان سپاه روزشمار نصب می شود

در پروژه تقاطع میدان سپاه روزشمار نصب می شود