مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:292022-11-13اقتصادي

آماده باش نیروها،ماشین آلات و راهدارخانه های پیرانشهر برای فصل زمستان


سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر از آمادگی نیروها، ماشین آلات و راهدارخانه های این شهرستان برای راهداری زمستانی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه هاوری مدرس سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان پیرانشهر اظهار کرد: در راستای آمادگی برای راهداری زمستانی با تدابیر اتخاذ شده، تمامی نیروهای راهداری با ظرفیت 25 دستگاه ماشین آلات و تجهیز 3 راهدارخانه شامل راهدارخانه های مرکزی ، مرز تمرچین و قبرحسین و 2 راهدارخانه سیار پسوه و بسطام بیگ از اول آذر ماه سال جاری آمادگی لازم جهت حفظ و نگهداری و همچنین باز نگه داشتن کلیه محورهای ارتباطی شهرستان پیرانشهر در فصل زمستان را خواهند داشت.

وی افزود : یکی از وظایف اصلی راهداران حفظ و نگهداری و نیز باز نگه داشتن محورهای مواصلاتی شهرستان است که در این زمینه علاوه بر آمادگی کامل، مقدار 3500 تن ماسه و نمک جهت نمک پاشی جاده های شهرستان در راهدارخانه های ثابت و سیار تأمین شده است.

مدرس با اشاره به اهمیت تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان پیرانشهر بویژه 2 محور اصلی پیرانشهر-نقده و پیرانشهر-سردشت و نیز جاده استراتژیک مرزی تمرچین از تمامی دستگاه ها و ظرفیت های شهرستان خواست راهداران خدوم اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای را در مواقع بحران یاری دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش نیروها،ماشین آلات و راهدارخانه های پیرانشهر برای فصل زمستان

آماده باش نیروها،ماشین آلات و راهدارخانه های پیرانشهر برای فصل زمستان