مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-13اجتماعي

مشکلات معلولان همدان نادیده گرفته می شود/ مناسب سازی شهر جدی گرفته شود


رییس جامعه توانمندان استان همدان با بیان اینکه مشکلات جامعه معلولان همدان نادیده گرفته می شود گفت: جلسات ستاد مناسب سازی همدان هر ماه برگزار شود تا پیگیری حل مشکلات راحت باشد.

- محمدعلی افشاری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه جامعه توانمندان استان که قبلا جامعه معلولان نام می گرفت، 4 هزار و 300 نفر هستند اظهار کرد: معلولیت های جسمی حرکتی بیشترین آمار جمعیتی معلولان این استان را تشکیل می دهند که به دلیل نبود امکانات نمی توانند به راحتی در سطح شهر تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه طی سال های مختلف پیگیر حل مشکلات این جمعیت بودیم اما تصور می کنیم روز به روز به دست فراموشی سپرده می شود گفت: باید مناسب سازی شهر برای معلولان مورد توجه باشد چراکه در قانون نیز صراحتا به این موضوع اشاره شده است.

رییس جامعه توانمندان استان همدان با بیان اینکه در ستاد مناسب سازی کشور اقداماتی آغاز شده بود که در سطح استان نیز فعالیت فصلی به ستاد کشور ارسال کنند افزود: با تغییر رییس سازمان بهزیستی و رییس ستاد مناسب سازی کشور این جلسات مختل شده است و نمی توانیم پیگیر حل مشکلاتی باشیم.

رییس جامعه توانمندان همدان با اشاره به اینکه در استان نیز این جلسات برگزار نمی شود تا اجرای امور در دستور کار باشد عنوان کرد: مشکل پیگیری تامین تجهیزات تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات معلولان همدان نادیده گرفته می شود/ مناسب سازی شهر جدی گرفته شود

مشکلات معلولان همدان نادیده گرفته می شود/ مناسب سازی شهر جدی گرفته شود