مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:302022-11-13اقتصادي

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان و صندوق ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت در نشست هماهنگی بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 کشور که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، - رییس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: قرار است امسال 5هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به شرکت های دانش بنیان اختصاص یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی وحدت در نشست هماهنگی بند ب تبصره 16 قانون بودجه 1401 کشور که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: بر اساس تبصره 16، 5 هزار میلیارد تومان از محل منابع سپرده های پس انداز و جاری قرض الحسنه نظام بانکی به شرکت های دانش بنیان و خلاق اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه این شرکت ها از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی برای دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی می شوند، افزود: سقف این تسهیلات به شرکت های دانش بنیان یک میلیارد تومان قرض الحسنه است و ارزیابی این شرکت ها و معرفی این شرکت ها از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی انجام خواهد شد.

رییس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه سال گذشته هزار میلیارد تومان برای این منظور به شرکت های دانش بنیان اختصاص داده شده بود، اظهار کرد: ما توانستیم در سال گذشته این میزان را به خوبی از طریق بانک ها به شرکت های دانش بنیان اختصاص دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان و صندوق ها

اختصاص 5 هزار میلیارد تومان به شرکت های دانش بنیان و صندوق ها