مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-13اقتصادي

یک میلیون و 300 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه می شود


براساس لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوریو لشکری یک میلیون و 300 هزار تومان به حقوق آنها اضافه خواهدشد.

- یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه گفت: براساس لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوریو لشکری یک میلیون و 300 هزار تومان به حقوق آنها اضافه خواهدشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر سید محمدرضا میرتاج الدینی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد افزود: برای بازنشستگان در این لایحه مبلغ ثابت 900 هزار تومان بعلاوه افزایش حق عائله مندی و اولاد در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری دولت حقوق های پایین تر 20 درصد و در برابر حقوق های بالاتر با درصدهای کمتر افزایش پیدا می کند.

این عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق شاغلان دستگاه های مختلف طبق قانون مدیریت خدمات کشوری بر اساس امتیاز محاسبه می شود از این رو سه هزار امتیاز برای کارمندان مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری در نظر گرفته شده که یک نوع فوق العاده است که در سال های آینده هم حفظ خواهد شد و ممکن است تحت عنوان ترمیم حقوق کارکنان درصدی افزایش نیز همه ساله داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک میلیون و 300 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه می شود

یک میلیون و 300 هزار تومان به حقوق بازنشستگان اضافه می شود