مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 15:572022-11-13ورزشي

وداع با سرطلایی فوتبال مازندران/ تشییع حمید پورابراهیمی در زمین فوتبال


مراسم تشییع پیکر بازیکن ارزنده سال های قبل فوتبال مازندران عبدالحمید پورابراهیمی با دور آخر و وداع در زمین فوتبال مجموعه شهید بهشتی به همراه دوستان و یاران سابق و علاقه مندان به ورزش محمودآباد برگزارشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد،مراسم تشییع پیکر بازیکن ارزنده سال های قبل فوتبال محمودآباد و مازندران با دور افتخار آخر در زمین فوتبال به سمت آرامگاه ابدی برگزار شد.

عبدالحمید پورابراهیمی بازیکن ارزنده ای که تبحر خاصی در سرزنی داشته در بین فوتبالیست های مازندران به سرطلایی فوتبال معروف بوده که گل های بسیاری را با سر در مسابقات لیگ استان و کشور به ثمر رساند.

این بازیکن متولد 1343 در محمودآباد بوده که در باشگاه خزر رشد و نمو کرده و با طی کردن مدارج این رشته پرطرفدار به بازیکنی نامدار در بین مردم محمودآباد و حتی استان مازندران دست یافته بود.

با خزر محمودآباد در بین تیم های برتر لیگ استان درخشید و سپس در سال 1368 با تیم منتخب محمودآباد قهرمان جام نصر کشور شده بودند و پس از آن در سال 1369 به همراه دو نفر از بازیکنان دیگر مطرح این شهر به اردوی تیم ملی فوتبال در زمان مربیگری کشور به همراه خزر هم شرکت داشته و پس از آن در تیم های بانک صادرات مازندران و شموشک نوشهر هم سابقه بازی داشته است که چند سالی درگیر شده بود و سرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وداع با سرطلایی فوتبال مازندران/ تشییع حمید پورابراهیمی در زمین فوتبال

وداع با سرطلایی فوتبال مازندران/ تشییع حمید پورابراهیمی در زمین فوتبال