مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:022022-11-13بين الملل

شاه اردن : فلسطین در رأس اولویت های ماست؛ اشغالگری باید پایان یابد


شاه اردن، امروز در سخنانی در صحن پارلمان با تاکید بر ضرورت پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی گفت که قضیه فلسطین در رأس اولویت های کشورش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم شاه اردن، امروز (یکشنبه، 13 نوامبر) بار دیگر بر اولویت بخشی به قضیه فلسطین تاکید کرد و گفت: قضیه فلسطین در رأس اولویت های ما است و راه حل آن، پایان اشغالگری است.

ما به نقش محوری خود در منطقه ادامه خواهیم داد .

به نوشته خبرگزاری آناتولی، شاه اردن طی سخنانی در مراسم افتتاح دور دوم پارلمان اردن تاکید کرد: اردن می بایست همگام با تغییرات سریع پیرامون خوددر منطقه و جهان، به نقش محوری خود در منطقه ادامه دهد.

وی افزود که اردن در حال سرمایه گذاری بر روی موقعیت ژئوپلیتیک متمایز است که نشان دهنده یک نقطه عطف حیاتی بین کشورها است و باید با ایجاد مشارکت های گسترده عربی و منطقه ای در راستای منافع مشترک و افزایش دستاوردهای ملی کار کند.

عبدالله دوم تاکید کرد که این نقش محوری اردن، همچنان بر دفاع از آرمان فلسطین متمرکز خواهد بود چیزی که در گذشته نیز بوده و هست.

اردن  مواضع حمایتی خود را حفظ خواهد کرد.

وی افزود: فلسطین در رأس اولویت های ماست و بدون حل و فصل عادلانه و فراگیر این قضیه که با پایان اشغالگری اسراییل و تشکیل کشور مستقل فلسطین در مرزهای 1967 به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه اردن : فلسطین در رأس اولویت های ماست؛ اشغالگری باید پایان یابد

شاه اردن : فلسطین در رأس اولویت های ماست؛ اشغالگری باید پایان یابد