مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-13سياسي

افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم یکی از اولویت های مهم مجلس است


مهم ترین اولویت ما در مجلس این است تورم را در جامع کاهش دهیم زیرا این موضوع به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم آسیب جدی می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدرضا پورابراهیمی در حاشیه بازدید از کتابخانه شهید مفتح کرمان در جمع کتابداران و مسؤولان کتابخانه های شهر کرمان با تبریک هفته کتاب و کتابخوانی و تقدیر از فعالان این حوزه اظهار داشت: عرصه علم، دانش و کتاب برای جامعه ای که می خواهد پیشرفت کند ضروری است و باید به این عرصه کمک کنیم و نباید حتی یک نفر بی سواد داشته باشیم.

پورابراهیمی در بخش دیگری از سخنانش درباره افزایش حقوق برای کارکنان دولت بیان کرد: افزایش حقوق در بودجه امسال به صورت پلکانی است و میانگین بین 15 تا 20 درصد برای حقوق های پایین و کمتر از 10 درصد برای حقوق های بالا اجرایی شد و مصوبه اخیر نیز به تایید شورای نگهبان رسید و مابه التفات از مهرماه پرداخت خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه اظهار کرد: تلاش ما در مجلس این است به جای افزایش حقوق، قدرت خرید مردم را افزایش بدهیم و این از طریق کاهش تورم امکانپذیر است و بالا رفتن قدرت خرید مردم موجب رضایتمندی می شود.

وی اظهار داشت: مهم ترین اولویت این است دور موتور تورم را کند کنیم زیرا اکنون شتاب زیادی دارد و به ارزش پول ملی، قدرت خرید مردم و آسیب می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم یکی از اولویت های مهم مجلس است

افزایش قدرت خرید مردم و کاهش تورم یکی از اولویت های مهم مجلس است