مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:152022-11-13بين الملل

هیسپان تی وی؛ «حقوق زنان» و یک جنگ شناختی


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ «رسانه های جریان اصلی غرب» سال 1398 نقش پر رنگی در کودتای بولیوی و آشوب های کور ونزوئلا در منطقه امریکای لاتین داشتند.

- از منظر رسانه های غربی و شخصیت های ورزشی و سینمایی همراستا با غرب هرگز کودکان یمن ارزش اشک ریختن ندارند حتی اگر سال ها در تحریم، محاصره و بمباران امریکا و دوستانش باشند.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ رسانه های جریان اصلی غرب سال 1398 نقش پر رنگی در کودتای بولیوی و آشوب های کور ونزوئلا در منطقه امریکای لاتین داشتند.

در همان زمان رهیافت به آشوب کشیدن کشور ها آنچنان توسط سازمان های اطلاعاتی غرب دنبال می شد که همان پروژه را در لبنان و عراق هم در پیش گرفتند که موجب ناامنی و سقوط دولت در بیروت و بغداد شدند سپس همان اقدام را در مورد هنگ کنگ و بلاروس هم انجام دادند، اما به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

سال 1400 هم در کوبا دست به کار شدند و باز هم به نتیجه دلخواه نرسیدند.

اندکی بعد با جنگ اوکراین همه توان آن ها _بی اعتنا به سال ها کشتار در دونباس توسط دولت کیف_ بر ساختن تصویری شیطانی از یک طرف ماجرا یعنی روسیه معطوف شد و رسانه های غربی بی توجه به انبوه جنایاتی که در یمن، افغانستان، سوریه، افریقا و عراق توسط آمریکا و متحدانش علیه زنان و کودکان بی دفاع انجام شده برای کودکان اوکراینی اشک ریختند و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیسپان تی وی؛ «حقوق زنان» و یک جنگ شناختی

هیسپان تی وی؛ «حقوق زنان» و یک جنگ شناختی