مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 16:352022-11-13سياسي

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ارتباط دانشگاههای هرمزگان با صنایع ضعیف است


نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دانشگاه های استان هرمزگان ارتباط خوبی با صنعت ندارند و برنامه ای مدون برای تحقق این امر وجود ندارد که این خلاء باید با برنامه ریزی مناسب پُر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر امروز در حاشیه بازدید از پالایشگاه نفت آفتاب با توجه به اینکه فقر و بیکاری با یکدیگر رابطه تنگاتنگی دارند، افزود: نگاه شرکت نفت آفتاب به جذب نیروهای داخل با صنعت ندارند و برنامه ای مدون برای تحقق این امر وجود ندارد که این خلاء باید با برنامه ریزی مناسب پُر شود.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: اساتید دانشگاه  و اعضای هیات علمی، باید از شرکت های صنعتی بازدید کنند تا با آگاهی از چالش ها و مسائل صنعت، اقدام به ارائه آموزش ها به دانشجویان کنند.

وی بیان داشت: آگاه نبودن صنعت از ظرفیت ها و توانایی دانشگاه ها و نبود آگاهی دانشگاه ها از چالش ها و مسائل صنعت از مهم ترین موانع و چالش های تقویت ارتباط دانشگاه و صنعت است.

امام جمعه بندرعباس عنوان کرد: دانشگاه باید ظرفیتی را ایجاد کند تا صنایع در قالب یک دفتر در دانشگاه حضور پیدا کند و این ارتباط  تقویت شود که خوشبختانه این اقدام عملی شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ارتباط دانشگاههای هرمزگان با صنایع ضعیف است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: ارتباط دانشگاههای هرمزگان با صنایع ضعیف است