مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-13اقتصادي

مصرف غیرعلمی آب ذخایر سدها را به حداقل رسانده است


مصرف بی رویه و غیرعلمی از منابع آبی به ویژه در بخش کشاورزی، حجم زیادی از آب را هدر داده و از ذخایر سدها کاسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد اعتماد اعجازی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از محل تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل اظهار کرد: برای تأمین آب شرب شهر اردبیل در دراز مدت باید تمهیدات اساسی اندیشیده شود و برای تحقق این برنامه ها ضروری است تا مدول دوم تصفیه خانه آب شرب شهر اردبیل احداث شود تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی با اشاره به اینکه اجرای عملیات احداث خط لوله دوم انتقال آب از سازه برج آبگیر سد یامچی برای تأمین آب مورد نیاز اردبیل باید سرعت گیرد، تصریح کرد: تکمیل این پروژه در زمان مقرر و تأمین پایدار آب اردبیل نیازمند تأمین اعتبار از سوی دستگاه های اجرایی دخیل است.

فرماندار اردبیل از اجرای یک هزار و 500 متر خط لوله دوم انتقال تصفیه خانه آب شرب اردبیل در سد یامچی خبر داد و گفت: این خط انتقال از سازه برج آبگیری سد و حدفاصل شیرخانه احداث شده در پایین دست یامچی در حال احداث است.

اعتماد اعجازی با تاکید بر اختصاص اعتبارات لازم از سوی مسئولان برای تکمیل سد یامچی افزود: تأمین آب شرب پایدار برای مردم شهر اردبیل یکی از مهمترین اولویت های مسئولان است که بدون وقفه باید انجام شده و برای پایداری آن تهمیدات لازم اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف غیرعلمی آب ذخایر سدها را به حداقل رسانده است

مصرف غیرعلمی آب ذخایر سدها را به حداقل رسانده است