مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-13فرهنگي

رونمایی از «روستای پله کانی» در همدان


در هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از کتاب «روستای پله کانی» سروده مسعود طارهری عضد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز و به مناسبت سی امین دوره گرامی داشت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، از کتاب روستای پله کانی سروده مسعود طارهری عضد، دبیرمحفل ادبی هگمتانه رونمایی شد.

کتاب روستای پله کانی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ویژه نوجوانان 12 تا 15 سال منتشر شده و مهشید آسوده خواه تصویرگری را رقم بزنند، نباید از تجربه کردن بترسند و باید به کنجکاوی خود ادامه دهند.

غلامرضا بکتاش با بیان اینکه قبل از اینکه کتاب شعر را ورق بزنیم باید افکار شاعر را ورق زد خاطرنشان کرد: شعرها ابزار شاعر هستند بنابراین بدون شناخت شاعر نمی توان شعر او را فهمید چراکه شعر ابزار شناخت اندیشه شاعر است.

وی گفت: روستای پلکانی دارای 9 قطعه شعر است که به دو دسته تقسیم می شوند، شعرهایی که رنگ و بوی اشعار دهه 70 را دارند و اشعاری که بلند و ویژه نوجوان هستند، نگاه شاعر در آن به طبیعت، درخت و اشیای بی جان متفاوت است و انتظار هست بهتر هم ظاهر شود.

این شاعر برجسته خاطرنشان کرد: باید از شعر دهه 70 فاصله گرفت و به شکلی نوشت که مورد اقبال کودک و نوجوان امروزی قرار گیرد و باید در نظر داشت دوره شعر روایی تمام شده و باید به عمق و لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «روستای پله کانی» در همدان

رونمایی از «روستای پله کانی» در همدان