مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:202022-11-13اقتصادي

آموزش مشاغل پرسود خانگی به خانواده ها در یک برنامه


برنامه «به توان زندگی» در رادیو اقتصاد با هدف آموزش دخل و خرج صحیح به خانواده ها و به منظور ارتقای سطح درآمد خانواده ها یکی از مشاغل پر سود خانگی را به مخاطبان آموزش می دهد.

- برنامه به توان زندگی در رادیو اقتصاد با هدف آموزش دخل و خرج صحیح به خانواده ها و به منظور ارتقای سطح درآمد خانواده ها یکی از مشاغل پر سود خانگی را به مخاطبان آموزش می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی شیار ـ تهیه کننده برنامه به توان زندگی ـ درباره ی جزییات این برنامه گفت: سبک زندگی و اقتصاد خانواده صحیح از آن دسته موضوعات قابل اهمیتی است که سعی می شود در آن روش های عملیاتی مناسبی برای ترویج آن ارائه کنیم.

وی ادامه داد: این برنامه با مرور مفاهیم اقتصادی به خصوص اقتصاد خرد، خانواده ها را با این مفاهیم بیشتر آشنا می کند و با حضور کارشناسان راه حل مناسبی برای دغدغه های معیشتی مخاطبان ارائه می دهد و عمده موضوعات این برنامه بررسی درآمد و تمامی هزینه های خانواده هاست و سعی میشود راههای کسب درآمد بیشتر را به مردم آموزش دهد.

این تهیه کننده با اشاره به آیتم کارخانه در این برنامه گفت: در هر برنامه به منظور ارتقای سطح درآمد خانواده ها یکی از مشاغل پر سود خانگی به مخاطبان آموزش داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مشاغل پرسود خانگی به خانواده ها در یک برنامه

آموزش مشاغل پرسود خانگی به خانواده ها در یک برنامه