مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 17:552022-11-13اقتصادي

حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: محور حضور آب منطقه ای گلستان در جشنواره فرهنگ و اقتصادد اقوام در زمینه گسترش فرهنگ مصرف آب و گردشگری آبی بود.

- سیدمحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: یکی از رویکردهای شرکت آب منطقه ای توجه به مسائل فرهنگی در راستای مصرف بهینه آب و افزایش بهره وری و فرهنگ آب است لذا جشنواره فرهنگ و اقتصاد اقوام شرایط خوبی برای این مسأله بود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان افزود: محور حضور ما در این جشنواره براساس شخصیت بی بی ناهید (شخصیت نگهبان آب) و همچنین در زمینه توسعه گردشگری آبی بوده است.

وی توضیح داد: در راستای فرهنگ آب تلاش کردیم با استفاده از عروسک بی بی ناهید، برای کودکان مسائلی از قبیل نحوه درست استفاده از آب را به زبان خودشان بیان کنیم که با استقبال خوب در این بخش روبرو بودیم.

حسینی ادامه داد: سال 1401 را سال ترویج و معرفی شخصیت بی بی ناهید در نظر گرفته ایم تا از این طریق پیام بهره وری و حفاظت از آب را به گوش مردم برسانیم و نسل های بعدی رفتار بهتری داشته باشند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد: در محور دوم حضور هم فیلمی برای معرفی تاسیسات آبی که قابلیت گردشگری دارند، تهیه و نقشه آن را به نمایش گذاشتیم تا سرمایه گذاران علاقه مند به این عرصه ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب

حضور در جشنواره اقوام برای گسترش فرهنگ مصرف آب