مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 18:002022-11-13فناوري

رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی البرز


رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی بسیج در استان البرز برگزار می شود، در این رویدار رقابت در 3 محور بازی سازی، پویانمایی و نرم افزار تلفن همراه انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، چهارمین مرحله استانی رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی بسیج با حضور فعالان این عرصه در البرز برگزار می شود.

کیوان بربند، مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز، گفت: چهارمین مرحله استانی رویداد رقابتی تولید محتوای فضای مجازی بسیج با حضور فعالان این عرصه در البرز برگزار می شود.

وی افزود: شرکت کنندگان 25 لغایت 27 آبان، طی رویدادی 48 ساعته و در 3 محور پویانمایی (استاپ موشن، کمیک موشن و کات اوت)، نرم افزار تلفن همراه (اپلیکیشن تحت اندروید) و بازی سازی (بازی تلفن همراه تحت اندروید) با یکدیگر رقابت می کنند.

بربند هدف از برگزاری این رویداد را فراهم کردن زمینه ای برای رقابت در تراز اندیشه انقلاب اعلام کرد و اظهار داشت: رقابت استانی بین منتخبان مرحله شهرستانی رویداد تولید محتوای دیجیتال برگزار می شود.

به گفته مسؤول سازمان فضای مجازی بسیج استان البرز، برگزیدگان و تیم های برتر، ضمن تقدیر و اهدای جوایز، جواز حضور در رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج را کسب خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی البرز

رویداد تخصصی فعالان فضای مجازی البرز