مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-13سياسي

قضات دادگاه انقلاب با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستند


رییس کل دادگستری استان تهران به نقش مهم و اثرگذار قضات دادگاه انقلاب اسلامی تهران در برخورد با جرایم کلان اقتصادی اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس؛ علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در نشست قضایی حجت الاسلام محمد مصدق؛ معاون اول قوه قضاییه، با قضات دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی تهران ضمن خیر مقدم گویی به معاون اول قوه قضاییه، حضور معاون اول قوه قضاییه را ارزشمند، موثر و هدایت گر توصیف کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود کارکنان دادگاه انقلاب اسلامی تهران را سنگربانان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم برخورد با ناامنی ها، جرایم خاص و ضدامنیت ملی دانست و گفت: عزیزانی که در این مجموعه مهم و در عین حال مقدس فعالیت می کنند، در حقیقت امر به معنای واقعی کلمه، با تمام وجود، اخلاص، قدرت و توان در حال جهاد با دشمنان هستند.

  وی با اشاره به اینکه قضات دادگاه انقلاب اسلامی تهران در بسیاری از پرونده های مهم ملی، امنیتی و خاص که دارای ابعاد بین المللی است، قلم می زنند، اظهار کرد: عمده پرونده هایی که مرتبط با سرویس های جاسوسی دشمنان است، توسط قضات شاغل در این مجتمع قضایی رسیدگی می شوند و در حقیقت، قضات عزیز دادگاه انقلاب اسلامی تهران با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات دادگاه انقلاب با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستند

قضات دادگاه انقلاب با قلم خود در حال جهاد با دشمنان هستند