مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 18:252022-11-13سياسي

خبرنگاران در مسیر گفتمان سازی و تبیین دستاوردها ما را کمک کنند


معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان گفت: خبرنگاران و رسانه ها از فرصت و جایگاه خود برای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و گفتمان سازی در جامعه ما را یاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان سید علی مهاجر عصر امروز در چهارمین نشست خبری با خبرنگاران در استانداری اظهار کرد: تلاش داریم تا به خبرنگاران و اصحاب رسانه به عنوان حلقه ارتباطی نزدیکتر شده و ارتباط بیشتری داشته و در کنار نخبگان از ظرفیت انها در حل مسائل شخصی خودشان، مسائل کاری و مشکلات جامعه در هیات اندیشه ورز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اتفاقات اخیر اگر امروز در استان گلستان شاهد اتفاقات خوب مانند برگزاری بوده و در این مسیر به دنبال طراحی و هزینه های مختلف برای رسیدن به اهداف خود است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری گلستان ابراز کرد: یکی از اهداف و وظایف این معاونت در کنار 39 وظیفه دیگر، سرمایه  اجتماعی بوده و ما از این ظرفیت برای برگزاری جشنواره اقوام در گلستان استفاده کردیم.

امنیت مهمترین مولفه در برگزاری این جشنواره با توجه به اتفاقات اخیر بود و خوشبختانه توانستیم با همدلی و وحدت همیشگی بین مردم و مسئولان این جشنواره را بخوبی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران در مسیر گفتمان سازی و تبیین دستاوردها ما را کمک کنند

خبرنگاران در مسیر گفتمان سازی و تبیین دستاوردها ما را کمک کنند