مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 19:352022-11-13اقتصادي

ماموریت رییس جمهور به وزیر ارتباطات برای رفع موانع کسب و کار


رییس جمهور، وزیر ارتباطات را مامور کرد وضعیت کسب و کارها در بستر اقتصاد دیجیتال را به دقت رصد و مشکلات و مانع احتمالی پیش روی کسب و کارها را با سرعت و جدیت پیگیری کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی بعد از ظهر امروز یکشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازارائه شده از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره آمارهای افزایش تولید در بخش های مختلف، این افزایش را حاصل بهبود عملکرد در عرصه های متعدد اقتصادی دانست و گفت: رسانه ها با انعکاس و تبیین درست این موفقیت ها می توانند امید و اعتماد عمومی جامعه را ارتقا دهند.

در گزارش وزیر صنعت، معدن و تجارت به هیأت دولت آمده بود میزان تولید در شرکت های صنعتی و معدنی بورسی که 50 درصد تولید کشور را شامل می شود، در مهر ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال 1400 هفت و هفت دهم درصد رشد ثبت شده است.

رییس جمهور همچنین با اشاره ایجاد هیئت مولدسازی اموال راکد و مازاد دستگاه ها در وزارت امور اقتصادی و دارایی، خاطرنشان کرد: مولدسازی اموال مازاد و راکد دستگاه ها می تواند با رفع محدودیت های تأمین مالی، تحرکی جدی در اقتصاد کشور به وجود آورد و دولت با تشکیل این هیئت و نظارت دقیق بر عملکرد آن تلاش خواهد کرد مولدسازی اموال و دارایی ها مازاد دستگاه ها تسریع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت رییس جمهور به وزیر ارتباطات برای رفع موانع کسب و کار

ماموریت رییس جمهور به وزیر ارتباطات برای رفع موانع کسب و کار