مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:452022-11-13سياسي

سردار عبدالله پور: داستان زندگی شهید یوسفی خاص و ماندگار است


فرمانده سپاه قدس گیلان داستان زندگی شهدایی همچون شهید یوسفی را خاص و ماندگار دانست و گفت: شهید مجید یوسفی بارها در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به کشور سوریه اعزام شده بود اما شهید نشده بود ولی پروروگار برای حفظ این نظام اسلامی بهترین بندگان خود را گلچین می کند.

- به َگزارش خبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، سردار محمد عبدالله پور امشب در دیدار با بسیج و بسیجیان را حامی مردم در تمامی بحران و مشکلات دانست و بیان کرد: جمهوری اسلامی تنها حکومت شیعه در جهان است که توانسته 44 سال دوام آورده و به مسیر خود ادامه دهد و راز ماندگاری هم خون شهدایی همچون یوسفی است.

  عبدالله پور شهادت بسیجیانی همچون شهید یوسفی را نشان دهنده مظلومیت بسیج در کشور دانست و افزود: شهدای امنیت و این شهید گرانقدر در خون خود غلطیدند تا ارزش های اسلامی آسیب نبیند و امروز وظیفه همه ماست تا در ادامه مسیر شهدا و انقلاب اسلامی گام برداریم.

وی داستان زندگی شهدایی همچون شهید یوسفی را خاص و ماندگار عنوان کرد و گفت: شهید مجید یوسفی بارها در دفاع از حرم اهل بیت(ع) به کشور بهترین بندگان خود را گلچین می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه شهدایی همچون شهید مجید یوسفی رفتند تا یادگار پیغمبر(ص) یعنی قرآن و دین مبین اسلام مستحکم بماند، افزود: این شهدا رفتند تا با خون های پاک خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار عبدالله پور: داستان زندگی شهید یوسفی خاص و ماندگار است

سردار عبدالله پور: داستان زندگی شهید یوسفی خاص و ماندگار است