مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 22:562022-11-13اقتصادي

انسداد 235 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی گفت: امسال 235 حلقه چاه غیرمجاز در استان مسدود شده است.

- محمد اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اهم برنامه ها و عملکرد شرکت آب منطقه ای استان در قالب اجرای طرح احیا و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی سال جاری اظهار کرد: در راستای مدیریت منابع آب های زیرزمینی در استان و کنترل برداشت بی رویه توسط چاه های غیرمجاز 31 هزار و 222 حلقه چاه فاقد پروانه بهره برداری در سطح استان شناسایی شده است که این چاه ها در انتظار تعیین تکلیف هستند.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان ادامه داد: از چاه های فاقد پروانه شناسایی شده 19 هزار و 960 حلقه چاه غیرمجاز در سطح استان شناسایی شده که انسداد آنها بر اساس اهداف سالانه ابلاغی طرح تعادل بخشی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به پر و مسلوب المنفعه کردن 235 حلقه چاه غیرمجاز، اظهار کرد: اصلاح و تعدیل پروانه های بهره برداری چاه های مجاز در سطح استان به تعداد 1683 فقره، تجهیز چاه ها به ابزار اندازه گیری هوشمند (کنتور) به تعداد 162 دستگاه در سطح دشت های استان و استقرار و تکمیل سامانه پایش و بانک اطلاعاتی (ساماب) منابع آب زیرزمینی بخش دیگری از اقدامات این شرکت در نیمه نخست امسال است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسداد 235 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی

انسداد 235 حلقه چاه غیرمجاز در آذربایجان غربی