مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 آبان 1401 ساعت 23:202022-11-13ورزشي

برگزاری 4000 رویداد ورزشی در شهرها و روستاهای گیلان


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه بالغ بر 4000 رویداد و مسابقه در روستاها و شهرها توسط هیئت های ورزشی برگزار شده است، گفت: در حوزه ورزش همگانی نیز 94 هزار و 858 نفر ورزشکار سازمان یافته داریم که در این بخش نیز جزو پنج استان برتر کشور محسوب می شویم.

- جهانبخش آرمان در جلسه شورای عالی ورزش استان گیلان ضمن قدردانی از حمایت های استاندار، اظهار کرد: در حوزه ورزش اعم از ورزش قهرمانی و همگانی در استان دستاوردهای خوب و درخشانی داشته ایم.

وی افزود: در بخش بانوان در ورزش قهرمانی بیش از 30 نفر در اردوهای تیم ملی حضور دارند و 16 مدال بین المللی کسب شده است؛ در بخش آقایان نیز بالغ بر 100 نفر در اردوهای تیم ملی حضور دارند و 45 مدال بین المللی نیز برای کشور به دست آمده است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: در حوزه ورزش روستایی با نگاه ویژه ای که دولت سیزدهم داشته و حمایت های استاندار، جام پرچم با حضور 1050 تیم در سراسر استان برگزار گردید که البته به تمامی این تیم ها البسه رایگان به جهت حمایت از ورزش روستایی اهدا شد.

آرمان با اشاره به کسب افتخارات در حوزه ورزش، خاطرنشان کرد: استان ها از نظر ظرفیت ها و پتانسیل ها به چهار دسته تقسیم شده اند که استان گیلان در دسته اول از بین هشت استان رتبه سوم را اخذ کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4000 رویداد ورزشی در شهرها و روستاهای گیلان

برگزاری 4000 رویداد ورزشی در شهرها و روستاهای گیلان