مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 01:352022-11-13سياسي

ضرورت اصلاح تعرفه تلفن ثابت


مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران گفت: اصلاح تعرفه تلفن ثابت و اجرای آن مزایای بسیار زیادی برای استان و مردم دارد.

- علی نوروزی مدیرعامل مخابرات منطقه مازندران درباره چگونگی فراز و فرود تعرفه تلفن در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان بابل، اظهار کرد: تعرفه شرکت مخابرات در سال 1382 در شورای اقتصاد وقت به مبلغ 44.

7 ریال مصوب شد که با این مصوبه عصر طلایی و  درخشان توسعه تجهیزات مخابراتی در سراسر کشور صورت پذیرفت ولی از سال 1382 تا سال 1392 اتفاق خاصی در اصلاح تعرفه صورت نگرفت که عملاً شرکت مخابرات با چالش جدی در امر توسعه مواجه شد.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهراً در سال 1392 نیز یک اصطلاحاتی انجام شد؟، افزود: در سال 1392 شورای رقابت وقت با اصلاح تعرفه به ازای هر پالس مبلغ  58.

72 ریال را مصوب کرد که متاسفانه با اغراض سیاسی وزیر ارتباطات وقت این تعرفه برگشت داده شد و عملاً مخابرات را مشکل جدی مواجهه کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران اضافه کرد: در همین راستا اصلاح تعرفه تلفن ثابت را منوط به اجرای طرح هم کدی تلفن ها در استان ها کرد و باوجود تحمل زیان بسیار زیاد شرکت مخابرات در اجرای طرح هم کدی تلفن ها را در استان ها اجرایی کرده که مشکلات بسیار زیادی را متوجه شرکت مخابرات کرده است و تعرفه مصوب که  شرط و قول وزیر وقت ارتباطات بود اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح تعرفه تلفن ثابت

ضرورت اصلاح تعرفه تلفن ثابت