مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 07:552022-11-14سياسي

ظرفیت شهرستان های تهران در حوزه فرهنگی و ایثارگری بالا است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: ظرفیت شهرستان های تهران در حوزه فرهنگی و ایثارگری بالا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار عباسعلی رضایی، مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های تهران ضمن تبریک انتصاب وی به این سمت گفت: ظرفیت های شهرستان های استان تهران در حوزه های فرهنگی، انقلابی و ایثارگری بالا است و در حوزه مراسم نیز می توان از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: برای خانواده شهدا و ایثارگران باید برنامه ریزی های کلان تری را انجام داد و برای فرزندان شهدا و ایثارگران نیز طرح های مناسبی را اجرا کرد.

محمودی گفت: مردم در حوادث اخیر نشان دادند که پای نظام اسلامی هستند و اگر گله ای است از عملکرد برخی از افراد می باشد و قطعاً خون شهدا حافظ این انقلاب خواهد بود.

عباسعلی رضایی مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران نیز در این دیدار گفت: خدمت کردن به خانواده شهدا و ایثارگران یک توفیق عظیم برای هر انسان است و در این راه منویات رهبری معظم انقلاب طریق راه برای ما است وی افزود: شهدای ما توصیه اکبرشان حفظ ولایت فقیه بود و اگر ما وظایف خودمان را بدرستی انجام دهیم این پایگاه خدشه دار نخواهد شد رضایی با تقدیر از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت شهرستان های تهران در حوزه فرهنگی و ایثارگری بالا است

ظرفیت شهرستان های تهران در حوزه فرهنگی و ایثارگری بالا است