مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-14سياسي

حضور یک کردستانی در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور


سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با تأیید ستاد اجرایی انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور «خبات ساعدی» به عنوان تنها نماینده کردستان در این دوره معرفی شد.

- سنندج-سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: با تأیید ستاد اجرایی انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور خبات ساعدی به عنوان تنها نماینده کردستان در این دوره معرفی شد.

عیسی فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هر دو سال یک بار از بین مدیران مسئول رسانه های کشور یک نفر انتخاب شده و در هیئت نظارت بر مطبوعات کشور حضور پیدا می کند.

وی افزود: فراخوان ثبت نام و اعلام نامزدی مدیران مسئول نیز طی هفته های گذشته از طریق پیامک به تمامی مدیران مسئول رسانه های کشور و همچنین از طریق رسانه های مختلف اطلاع رسانی شد و در مجموع 2 هزار و 764 نفر واجد شرایط نامزدی و رأی دادن بودند که 26 نفر این واجدین شرایط را کردستانی ها تشکیل می دهند.

فلاحی خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام مدیران مسئول از استان های مختلف کشور از سوی دبیرخانه هیئت نظارت بر مطبوعات کشور شرایط احراز صلاحیت مدیران مسئول برای انتخابات نوزدهمین دوره بررسی شد و در نهایت 258 نفر تأیید صلاحیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یک کردستانی در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور

حضور یک کردستانی در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات کشور