مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:152022-11-14سياسي

پلوسی: از من خواسته اند به رهبری ام در کنگره ادامه دهم


نانسی پلوسی اعلام کرد، برخی از قانونگذاران حزب دموکرات رسما از او خواسته اند در تصمیمش برای کنار رفتن از رهبری دموکراتها در مجلس نمایندگان آمریکا تجدید نظر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه سی.

ان.

ان گفت، اعضای فراکسیون دموکراتها در مجلس نمایندگان آمریکا از او خواسته اند مجدداً نامزد شدن برای ریاست این فراکسیون در دوره جدید کنگره را در نظر بگیرد .

پلوسی گفت، هر گونه تصمیمش برای این نامزدی مجدد وابسته به خانواده اش و همکاران دموکراتش است و تا زمان مشخص شدن نتایج نهایی انتخابات میاندوره ای تصمیمش برای این نامزدی را اعلام نمی کند.

پیش از این، شبکه سی.

ان.

ان گزارش داد چند قانونگذار حزب دموکرات آمریکا به سراغ نانسی پلوسی رفته اند تا از او بخواهند همچنان به رهبری دموکراتها در مجلس نمایندگان این کشور ادامه دهد.

سی.

ان.

ان نوشت، در حالی که پلوسی  اعلام کرده بود در سال 2022 قصد دارد از ریاست این مجلس کناره گیری کند و هنوز احتمال کسب اکثریت کرسی های مجلس نمایندگان در انتخابات میاندوره ای توسط حزب دموکرات وجود دارد، چند قانونگذار این حزب به تکاپو افتاده اند تا پلوسی را همچنان در سمت رهبری دموکراتها در این مجلس نگه دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلوسی: از من خواسته اند به رهبری ام در کنگره ادامه دهم

پلوسی: از من خواسته اند به رهبری ام در کنگره ادامه دهم