مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:252022-11-14اقتصادي

شهرداری ها نمی توانند بدون استفاده از سرمایه گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند


قطعا امروز شهرداری ها نمی توانند بدون ظرفیت استفاده سرمایه گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

- ایسنا/هرمزگان شهردار بندرعباس گفت: قطعا امروز شهرداری ها نمی توانند بدون ظرفیت استفاده سرمایه گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند.

مهدی نوبانی در نشست تخصصی شناسایی فرصت های سرمایه گذاری شهرداری ها و جذب سرمایه گذاران در بندرعباس، بیان کرد: نیاز اصلی همه شهرداری ها در شرایط حاضر، جذب سرمایه گذار به انجام پروژه های توسعه ای است و درآمدهای پایدار شهرداری ها پایین است و از سوی دیگر مردم انتظار خدمات از شهرداری دارند و گستردگی وسعت شهرها سبب شده تا با درآمد اندکی که داریم، پروژه های توسعه ای و کارهای انجام شده، کمتر به چشم بیاید.

وی اظهار کرد: شهرداری ها با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و بخصوص در بندرعباس بدلیل شرایط خاص آب و هوایی، عملا ساخت و سازها در فصول و ماههای خاصی صورت می گیرد و در دیگر ماههای گرم سال، عملا رکود در ساخت و سازها را شاهد هستیم که از میزان درآمدهای شهرداری می کاهد.

شهردار بندرعباس اظهار کرد: با توجه به درآمد پایین شهرداری ها نیاز نسبت به سرمایه گذاری اهمیتی دوچندان یافته است و برای تسهیل این امر، در بحث سرمایه گذاری تمام مجوزها برای سرمایه گذار واقعی با کمک شهرداری اخذ می شود تا سرمایه گذار بتواند با را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها نمی توانند بدون استفاده از سرمایه گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند

شهرداری ها نمی توانند بدون استفاده از سرمایه گذار، پیشرفت قابل توجهی داشته باشند