مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:302022-11-14اقتصادي

حال کوک و ناکوک نهضت ملی مسکن در شهرهای همدان


طرح نهضت ملی مسکن با وعده ساخت سالیانه یک میلیون مسکن ارزان قیمت و ساخت چهار میلیون مسکن طی چهار سال یکی از جمله سیاست ها، برنامه ها و اولویتها دولت سیزدهم بود که ساخت آن از ابتدای کار دولت، - آغاز شده و در حال اجراست .

در استان همدان هم بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته 100 هزار واحد مسکونی در قالب این طرح در طول چهار سال ساخته خواهد شد که نیازمند 2 هزار و 739 هکتار زمین است.

در حال حاضر تلاش مسئولین استان همدان بر آن است که امکان و زمینه ساخت حداقل 20 هزار واحد مسکن در شهر همدان به زودی فراهم شود.

در طرح نهضت ملی مسکن 120 هزار متقاضی در استان همدان نام نویسی کردند که با پایش اطلاعات آن ها، بیش از 89 هزار متقاضی واجد شرایط شناخته شدند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در دوم آبان ماه امسال در جمع خبرنگاران نیز گفت: در حال حاضر در استان همدان بیش از 49 هزار متقاضی مسکن تکمیل پرونده کرده اند که بیش از 45هزار نفر مربوط به طرح نهضت ملی مسکن و سه هزار و 434 نفر مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است.

در حال حاضر برای این تعداد متقاضی 682 هکتار زمین برای ساخت مسکن در استان همدان نیاز خواهد بود که تاکنون به طور قطعی 96 هکتار زمین برای اجرای این طرح در استان همدان تأمین و در برخی از آن عملیات ساخت این واحدهای مسکونی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال کوک و ناکوک نهضت ملی مسکن در شهرهای همدان

حال کوک و ناکوک نهضت ملی مسکن در شهرهای همدان