مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:352022-11-14بين الملل

واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، «جِنت یلن»، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه «شبکه فراملی افراد و شرکت هایی اعمال خواهد کرد که در تهیه فناوری های نظامی برای ارتش روسیه مشارکت دارند.

- وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه ده ها فرد و نهادی اعمال خواهد کرد که فناوری های نظامی در اختیار ارتش روسیه قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، جِنت یلن ، وزیر خزانه داری آمریکا اعلام کرد واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه شبکه فراملی افراد و شرکت هایی اعمال خواهد کرد که در تهیه فناوری های نظامی برای ارتش روسیه مشارکت دارند.

وی این اظهارات را در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست سران گروه 20 (G 20) در جزیره بالی اندونزی بیان کرد.

این مقام آمریکایی بدون اشاره به جزییات افزود تحریم های جدید واشنگتن علیه روسیه، 14 فرد و 28 نهاد، از جمله تسهیل گران مالی را هدف قرار می دهد.

به گفته یلن، این تحریم ها قرار است امروز دوشنبه به صورت رسمی اعلام شوند.

وزیر خزانه داری آمریکا در ادامه گفت: این اقدام جدید بخشی از تلاش گسترده تر ما برای اختلال در اقدامات جنگی روسیه و جلوگیری از تهیه تجهیزات موردنیاز ارتش روسیه از طریق تحریم و کنترل صادرات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال می کند

واشنگتن تحریم های جدیدی را علیه روسیه اعمال می کند