مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-14اقتصادي

کشت بیش از 168 هزار هکتار گندم، جو و کلزا در لرستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: بیش از 168 هزار هکتار گندم، جو و کلزا در استان کشت شده است.

- سید عماد شاهرخی در جلسه ستاد زراعت لرستان که در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد، با اشاره به سیاست ها اولویت ها و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی و به تبع آن مجموعه سازمان جهاد کشاورزی استان در بحث زراعت کودهای کشاورزی و به زور مورد نیاز به بخش کشاورزی، اظهار کرد: تاکنون 26 هزار هکتار گندم آبی، 104 هزار هکتار گندم دیم، 3100 هکتار جو آبی، 33 هزار هکتار جو دیم و 2100 هکتار دانه روغنی کلزا در سطح اراضی کشاورزی استان کشت شده است.

وی همچنین خطاب به مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها، افزود: جلسات رفع تداخلات به صورت مستمر حتی در روزهای تعطیل و ایام غیر اداری نیز برگزار شوند و آراء قطعی امور اراضی شهرستان ها مورد بررسی و رسیدگی قرار بگیرد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص وضعیت کود اضافه کرد: رمز موفقیت کشاورزان پیشرو در افزایش میزان و مقدار کوددهی نیست بلکه به موقع و درست کوددهی می تواند نقش بسزایی در تولید ایجاد کنیم و در حال حاضر از نظر تأمین کود مشکل خاصی وجود ندارد.

شاهرخی بر نقش کارشناسان پهنه در موفقیت این طرح اشاره کرد و گفت: با تقسیم کار و ایجاد انگیزه بین رؤسا و کارشناسان مراکز با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها در راستای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت بیش از 168 هزار هکتار گندم، جو و کلزا در لرستان

کشت بیش از 168 هزار هکتار گندم، جو و کلزا در لرستان