مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-14سياسي

افزایش 2 برابری امانت گیری کتاب در استان اردبیل


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با اشاره به رشد فرهنگ کتاب خوانی در استان، از افزایش 2 برابری امانت گیری کتاب در استان اردبیل طی 6 ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پروانه رضاقلیزاده صبح امروز در جریان بازدید رییس کل دادگستری استان از کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار کرد: خوشبختانه فرهنگ کتاب خوانی در استان اردبیل رو به رشد است و مردم گرایش خوبی به سمت کتاب خوانی دارند.

وی افزود: در 6 ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از 2 برابر کتاب از سوی اهالی استان اردبیل به امانت گرفته شده است.

کتاب خوانی از عوامل اصلی در کاهش آسیب های اجتماعی است حجت الاسلام حسین کثیرلو، رییس کل دادگستری استان اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: مسلما افزایش فعالیت های کتاب خوانی و گرایش جوانان و نوجوانان به کتاب خوانی، از موثرترین راهکارهای مقابله با تهدیدات فضای مجازی است.

وی تصریح کرد: کتاب خوانی همچنین از عوامل اصلی در کاهش آسیب های اجتماعی است که می تواند در کاهش میزان ورودی پرونده ها به محاکم قضایی نیز بسیار موثر باشد.

گفتنی است؛ در جریان حضور رییس کل دادگستری استان اردبیل در کتابخانه مرکزی اردبیل، تفاهم نامه همکاری بین دادگستری کل و کتابخانه های عمومی استان امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 2 برابری امانت گیری کتاب در استان اردبیل

افزایش 2 برابری امانت گیری کتاب در استان اردبیل