مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-14بين الملل

سرقت شبانه 70 هزار گلوله و 70 نارنجک از پایگاه نظامی اسراییل


بیش از 70 هزار گلوله و 70 نارنجک روز شنبه در یک سرقت بزرگ از یک پایگاه نظامی ارتش صهیونیستی در بلندی های جولان به سرقت رفت.

- بیش از 70 هزار گلوله و 70 نارنجک روز شنبه در یک سرقت بزرگ از یک پایگاه نظامی ارتش صهیونیستی در بلندی های جولان به سرقت رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورونیوز، روزنامه اسراییلی اورشلیم پست گزارش داد که مطابق بررسی های اولیه در این سرقت حدود 70 هزار گلوله 5.

56 میلیمتری به همراه نزدیک به 70 نارنجک مورد استفاده در نارنجک انداز M-203 ، مسلسل، نارنجک و مواد منفجره دیگر شبانه از پایگاه زنوبار (Tznobar) در نزدیکی شهر شمالی کاتزرین (قَصرِین) به سرقت رفته است.

بر پایه گزارش این روزنامه، ارتش اسراییل اعلام کرده که تحقیقات برای روشن شدن ابعاد دقیق این سرقت آغاز شده و نتایج آن برای بررسی و اقدام لازم در اختیار دادستانی نظامی قرار خواهد گرفت.

اورشلیم پست همچنین برآورد کرد که این تحقیقات حدود یک ماه به طول انجامد ولی در عین حال، خاطرنشان کرد که جستجو برای یافتن تسلیحات نظامی به سرقت رفته همچنان از سوی سربازان اسراییلی ادامه خواهد یافت.

این روزنامه همچنین یادآور شد که ماه گذشته نیز حدود 30 هزار گلوله از انبارهای مهمات ارتش اسراییل، واقع در جنوب سرزمین های اشغالی به سرقت رفته بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت شبانه 70 هزار گلوله و 70 نارنجک از پایگاه نظامی اسراییل

سرقت شبانه 70 هزار گلوله و 70 نارنجک از پایگاه نظامی اسراییل