مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-14سياسي

اکران مستندی که به وجوه کمتر شناخته شده رهبر انقلاب پرداخته است


اکران خصوصی مستند غیررسمی دیدار رهبر انقلاب با گروه های جهادی و تصاویر منتشرنشده از حضور ایشان در زلزله بم یکشنبه 22 آبان در دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، اکران خصوصی گروه های جهادی و تصاویر منتشر نشده از حضور ایشان در زلزله بم یک شنبه 22 آبان در دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب با حضور علی صدری نیا کارگردان اثر و ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و رییس حوزه دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب برگزار شد.

در این برنامه طی پخش مستند غیررسمی دیدار پنج شنبه ای با رهبر انقلاب اسلامی، صدری نیا اظهار کرد: این اثر شهریورماه آماده شد که 13 این ماه رونمایی آن در جمع فعالان جهادی در شهر فردوس انجام شد.

در ماه های اخیر مسیر اکران های میدانی و استانی طی شد و قرار است این هفته به پخش تلویزیونی برسد.

ما یک مسیری را برای غیررسمی ها طی کردیم که شاید گفتن آن خالی از لطف نباشد؛ ما می توانستیم برای روایت این جلسات صرفا به روایات درون جلسات اکتفا کنیم و فقط جلسات پنجشنبه ای را روایت کنیم.

او ادامه داد: تصمیمی که شاید از ابتدای کار گرفتیم این بود که به بهانه خود روایت این جلسات حالا چه بعضی از قسمت های ما که چند جلسه ای موضوعی را روایت می کنیم، چه آن جلساتی که تک جلسه ای روایت می کنیم، احساس می کردیم که می شود حر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران مستندی که به وجوه کمتر شناخته شده رهبر انقلاب پرداخته است

اکران مستندی که به وجوه کمتر شناخته شده رهبر انقلاب پرداخته است