مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-14سياسي

معرفی طبس به عنوان چهارمین قطب گردشگری مذهبی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از پیگیری برای معرفی طبس به عنوان چهارمین قطب گردشگری مذهبی در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هادی شاهوردی یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس با اشاره به اینکه نگاه استان به شهرستان طبس در رابطه با میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ویژه است، افزود: طبس در هر سه حوزه حرفی برای گفتن دارد و در زمینه گردشگری طبیعی هم اکنون ثبت جهانی ژئو سایت های شهرستان را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه سه اثر شهرستان در حال ثبت جهانی است، افزود: وجود کاروانسراها نشان از پتانسیل بالای شهرستان را دارد و وجود امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) باعث شده تا شهرستان طبس قطب گردشگری خراسان جنوبی باشد.

شاهوردی از پیگیری استان برای معرفی طبس به عنوان چهارمین قطب گردشگری مذهبی کشور خبر داد و عنوان کرد: کمتر استانی در کشور وجود دارد که چهار اثر ثبت جهانی و چهار اثر در حال ثبت دارد اما خراسان جنوبی در این زمینه رشد مناسبی داشته ضمن اینکه پرونده قلعه های استان هم برای ثبت در حال تکمیل است.

وی با بیان اینکه در جهت توسعه گردشگری و صنایع دستی سیاست گذاری های خوبی توسط وزارت خانه شکل گرفته است، ادامه داد: تسهیلات مناسبی از تبصره 18 پرداخت شده است ضمن ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی طبس به عنوان چهارمین قطب گردشگری مذهبی

معرفی طبس به عنوان چهارمین قطب گردشگری مذهبی