مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-14اقتصادي

توسعه گلخانه ها رکن مهم در سند ملی سازگار با کم آبی


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: توسعه گلخانه ها یکی از ارکان مهم در سند ملی سازگاری با کم آبی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تورج نوروزی اظهار کرد: توسعه گلخانه ها یکی از ارکان مهم در سند ملی سازگاری با کم آبی به شمار می رود و در کنار توسعه شبکه های نوین آبیاری بسیار توصیه شده است نوروزی افزود: با توجه به اینکه کشت سبزی و صیفی آب بر است بر کشت این محصولات در گلخانه بسیار تاکید شده است.

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان نیز در این زمینه اظهار کرد: در سال جاری 25 هکتار توسعه گلخانه ها با پیشرفت فیزیکی بیش از 48 درصد در سطح 12 شهرستان انجام گرفته است محمد حسنی نسب افزود: در شهرستان باغملک از 11 هکتار سه هکتار به صورت خود اجرایی بوده که این نشان از کار ترویجی خوبی است که در این شهرستان صورت گرفته است.

وی اظهار کرد: طبق دستور وزارت مقرر شده طی چند سال آینده سطح سبزی و صیفی کشور به گلخانه ها منتقل شود حسنی نسب ادامه داد: تا 24 مهرماه در 10 شهرستان یک هزار و 300 میلیارد ریال برای 24 هکتار، تسهیلات اعطا شده است وی اضافه کرد: طی چند روز آینده سامانه مربوط به تسهیلات تبصره 18 برای متقاضیان باز خواهد شد حسنی نسب تصریح کرد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گلخانه ها رکن مهم در سند ملی سازگار با کم آبی

توسعه گلخانه ها رکن مهم در سند ملی سازگار با کم آبی