مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:252022-11-14ورزشي

طوفان شبانه رونالدو؛ یونایتد به من خیانت کرد!


کریستیانو رونالدو مصاحبه اختصاصی با پیرس مورگان سکوت خود را شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناکبه نقل از خبرآنلاین، سرانجام کریستیانو رونالدو سکوت خود را شکست و به حواشی و اتفاقات جنجالی ماه های گذشته واکنش نشان داد.

او در چند ماه اخیر اتفاقات مختلفی را تجربه کرد و کنایه های زیادی را از سوی رسانه ها، مربیان و حتی هم تیمی های سابق خود شنید.

مهمتر از همه اما رونالدو پس از کسب 32 جام، از جمله 5 توپ طلا، 5 لیگ قهرمانان، هفت عنوان قهرمانی لیگ در چهار کشور مختلف و یک قهرمانی یورو با پرتغال، به اندازه کافی مورد احترام قرار نگرفته و احساس می کند لایق احترام بیشتری است.

او در یک گفتگوی 90 دقیقه ای با پیرس مورگان، مجری مشهور درباره اتفاقات ماه های اخیر که آن را سخت ترین دوره زندگی اش می داند، صحبت کرده است.

رونالدو می گوید از رفتاری که منچستریونایتد با او انجام داده احساس خیانت می کند و از اینکه او را به یک گاو پیشانی سفید تبدیل کرده اند که به خاطر اشتباهات باشگاه سرزنش می شود، آزرده خاطر است و اعتقاد دارد که اکنون او را مجبور به خروج از باشگاه کرده اند.

او در منچستریونایتد طی یک سال با سه سرمربی کار کرده است؛ نفر اول هم تیمی سابق اش اوله گونار سولسشر بود که تنها چند هفته پس از بازگشت رونالدو اخراج شد و فوق ستاره پرتغالی چیزی جز احترام برای اوله ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طوفان شبانه رونالدو؛ یونایتد به من خیانت کرد!

طوفان شبانه رونالدو؛ یونایتد به من خیانت کرد!