مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-14حوادث

کشف 900 کیلوگرم مواد مخدر در گنبدکاووس/ افزایش 100 درصدی کشفیات در 7 ماهه اخیر


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس از افزایش 100 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان در هفت ماهه گذشته خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس از افزایش 100 درصدی کشفیات انواع مواد مخدر در این شهرستان در هفت ماهه گذشته خبر داد.

سرهنگ عزت نورمحمدیان امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه پلیس در کمیته مقابله شورای هماهنگی مسئولیت مستقیم دارد، اظهار کرد: با این وجود تمامی همکاران بنده در سایر بخش های پلیس از جمله حوزه معاونت اجتماعی در حوزه فرهنگ سازی و پیشگیری به صورت جدی فعال هستند.

وی با تشریح عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس در هفت ماهه نخست امسال، افزود: در 7 ماهه گذشته پلیس بالغ بر 1400 معتاد متجاهر را دستگیر کرده است که با 21 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه قبلی روبه رو شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در این مدت 10 طرح مقابله در محله آسیب پذیر اسلام آباد اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این فقره یک مورد تبعید و 15 دستگیری از سوی پلیس و دستگاه قضا رخ داده است.

نورمحمدیان با اشاره به اینکه جمع کشفیات انواع مواد مخدر در گنبدکاووس 900 کیلوگرم بوده است، ادامه داد: این میزان کشفیات نسبت به مدت مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 900 کیلوگرم مواد مخدر در گنبدکاووس/ افزایش 100 درصدی کشفیات در 7 ماهه اخیر

کشف 900 کیلوگرم مواد مخدر در گنبدکاووس/ افزایش 100 درصدی کشفیات در 7 ماهه اخیر