مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 09:502022-11-14سياسي

ترویج هنرمندانه نماز در جامعه سرلوحه کار برنامه های فرهنگی باشد


ترویج هنرمندانه نماز در جامعه سرلوحه برنامه های فرهنگی باشد و تبیین نقش نماز در رشد معرفت انسان، بیشترین اثرگذاری را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد اعتمادی رییس ستاد اقامه نماز هرمزگان صبح امروز در نشست با مسؤولان دستگاههای فرهنگی هرمزگان اظهار کرد: ترویج هنرمندانه امور مذهبی بر اساس نظر مقام معظم رهبری را باید سرلوحه کار قرار دهیم تا بیشترین تاثیر در جامعه داشته باشد و تبیین نماز در جامعه در این قالب بیشترین تاثیرگذاری را خواهد داشت.

وی به موضوع نماز اشاره کرد و گفت: با نشر نماز و مهدویت در جامعه، مقوله های فرهنگی را باید به روز رسانی کرد و با متدهای جدید مفاهیم دینی را بر این مبنا ترویج دهیم تا نماز از خطر کاهلی و سستی و مهدویت از خطر انحراف در جامعه مصون نگه داشته شود.

رییس ستاد اقامه نماز دو مقوله نماز و مهدویت را در ارتباط تنگاتنگ با هم عنوان و آثار معرفتی حاصل از توجه به نماز بخصوص نماز اول وقت را سبب بسترسازی در وجود انسان برای درک مفهوم مهدویت عنوان و از اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان در توجه به مقوله نماز قدردانی کرد.

اسمعیل جهانگیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان نیز در این جلسه به تشریح برنامه های این اداره کل برای کمک به شکل گیری شهر نماز پرداخت و اجرای برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج هنرمندانه نماز در جامعه سرلوحه کار برنامه های فرهنگی باشد

ترویج هنرمندانه نماز در جامعه سرلوحه کار برنامه های فرهنگی باشد