مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:352022-11-14اقتصادي

فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای چالش کمتری برای اشتغال دارند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای چالش کمتری برای اشتغال دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان بهمیاری صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل فنی و حرفه ای استان بوشهر اظهار داشت: آموزش ها در این دانشگاه با تمرکز بر مهارت آموزی، اشتغالزایی و تأمین نیروی انسانی بازار کار است.

وی به همکاری خوب دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر در جهت مهارت آموزی دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشگاه های فنی و حرفه ای برای تحقق رویکرد مهارت آموزی و اشتغالزایی اقدام های اساسی مهارت محوری را سرلوحه کار خود قرار داده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای بوشهر ادامه داد: بیش از 60 درصد آموزش ها در دانشگاه های فنی و حرفه ای به صورت عملی و در کارگاه ها آموزش داده می شود،.

وی اضافه کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه های فنی و حرفه ای در زمینه اشتغال و بیکاری نسبت به دیگر فارغ التحصیلان کمترین مشکل را دارند و رمز موفقیت این افراد نیز مهارت آموزی در حین تحصیل است که این مهم با همکاری آموزش فنی و حرفه ای در استان بوشهر توسعه خواهد یافت.

بهمیاری با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای به عنوان دانشگاه تقاضا محور، ضمن برقراری ارتباط با صنعت، نیروهای متخصص را برای بازار کار، تربیت می کند، گفت: در راستای ارتقای دانش مها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای چالش کمتری برای اشتغال دارند

فارغ التحصیلان دانشگاه فنی وحرفه ای چالش کمتری برای اشتغال دارند