مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-14اجتماعي

تامین کسری بودجه مدارس از جیب اولیا/ کمک اجباری به مدرسه تخلف است


پایین بودن سرانه آموزشی مدارس سبب شده که والدین با مشکل جدیدی تحت عنوان کمک اجباری به مدرسه مواجه شوند، موضوعی که از سوی آموزش و پرورش استان کرمانشاه تخلف عنوان می شود.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها - سمیه نوری: هرساله با آغاز نام نویسی دانش آموزان در مدارس برای سال تحصیلی با چالشی جدی به نام شهریه های زیاد در مدارس دولتی و غیر دولتی مواجه هستیم و اکثراً نیز با اعتراض اولیا به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار مواجه می شود.

پس از گذشت حدود 2 ماه از اعتراض اولیا برای دریافت شهریه ها در مدارس امروز با چالش جدیدی به نام کمک به مدرسه های اجباری مواجه هستیم که داد اولیا و دانش آموزان را در آورده است.

اگرچه هرساله با مسئله پرداخت کمک به مدرسه ها به عنوان امری الزامی از سوی مدارس مواجه هستیم و هرسال نیز از سوی مسئولین دریافت وجوه با عنوان کمک های اجباری تخلف محسوب می شود اما سال هاست که در فرایند تحصیلی دانش آموزان پرداخت وجه با عنوان های شهریه و کمک به مدرسه جز الزاماتی است که حتی از ارائه مدارک شناسایی دانش آموزان از اهمیت بالاتری برخوردار است.

طبق بررسی و تحقیقات میدانی انجام شده تقریباً در تمامی مدارس با توجه به شرایط و نوع منطقه و محله هر دانش آموز باید مبلغی را به عنوان کمک به مدرسه تقدیم کنند که لازم به ذکر است که در تعداد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کسری بودجه مدارس از جیب اولیا/ کمک اجباری به مدرسه تخلف است

تامین کسری بودجه مدارس از جیب اولیا/ کمک اجباری به مدرسه تخلف است