مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:452022-11-14فرهنگي

برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی در هفته کتاب


به مناسبت سی اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران نهاد کتابخانه های عمومی کشور برنامه های متنوعی در قالب مشاعره، مسابقه کتابخوانی، عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر کشور را برگزار می کند.

- جمهوری اسلامی، مجموعه مراسمی است که از سال 1372 هر ساله بین روزهای 10 تا 24 آبان به ابتکار و هدایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج کتاب و کتابخوانی برگزار می شود.

بر اساس یک سیاست تدوین شده، طی این هفته اخبار مربوط به کتاب و چاپ و نشر در صدر اخبار فرهنگی کشور قرار می گیرد و مراسم و فعالیت های علمی و فرهنگی با مضمون کتاب برگزار می شود.

که در ادامه بخشی از برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی کشور را  که در این هفته برگزار می کند را مرور خواهیم کرد: طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر کشور به مناسبت سی اُمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار، طرح سراسری عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی کشور روز 24 آبان ماه اجرا می شود.

علاقه مندان برای استفاده از این طرح و عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی می توانند با مراجعه حضوری به کتابخانه های سراسر کشور یا پرتال کتابخانه های عمومی  و یافتن پرتال اختصاصی کتابخانه مورد نظر خود، ضمن دریافت کد تخفیف که تا پایان آذرماه اعتبار خواهد داشت، به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی در هفته کتاب

برنامه های نهاد کتابخانه های عمومی در هفته کتاب