مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14فرهنگي

قرآن یکی از سرچشمه های اصلی رویش هنر در جوامع اسلامی است


رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه در آیین افتتاحیه نمایشگاه «قرآن های مسکو» به میزبانی موزه دولتی هنر شرقی روسیه گفت: قرآن یکی از سرچشمه های اصلی رویش هنر در جوامع اسلامی است.

- رایزن فرهنگی کشورمان در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن های مسکو قرآن یکی از سرچشمه های اصلی رویش هنر در جوامع اسلامی است رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه در آیین افتتاحیه نمایشگاه قرآن های مسکو به میزبانی موزه دولتی هنر شرقی روسیه گفت: قرآن یکی از سرچشمه های اصلی رویش هنر در جوامع اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به مناسبت 1100 سالگی پذیرش اسلام توسط مردم ولگا، نمایشگاهی از 40 قرآن خطی نفیس و تاریخی تحت عنوان قرآن های مسکو با حضور مسعود احمدوند، رایزن فرهنگی ایران در روسیه، الکساندر سدوف، رییس موزه دولتی هنر شرقی، رستم سلیمانف، مجموعه دار و بنیانگذار بنیاد مرجانی و ایلیا زایتسف، معاون موزه هنر شرق مسکو در محل این موزه برپا شد.

احمدوند، رایزن فرهنگی کشورمان در روسیه در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه با اشاره به حضور چند جلد قرآن کریم از آثار هنرمندان ایرانی در این مجموعه، گفت: قرآن به عنوان کلام پروردگار مهم ترین حلقه وصل جوامع اسلامی از گذشته تا کنون بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرآن یکی از سرچشمه های اصلی رویش هنر در جوامع اسلامی است

قرآن یکی از سرچشمه های اصلی رویش هنر در جوامع اسلامی است