مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 10:502022-11-14اقتصادي

کمبود آب بالاخره مسئولان قم را مجاب به توقف بوستان سازی کرد


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: تا آب پایدار برای فضای سبز تأمین نشود هیچ بوستانی در قم ساخته نخواهد شد.

- ایسنا/قم مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: تا آب پایدار برای فضای سبز تأمین نشود هیچ بوستانی در قم ساخته نخواهد شد.

شهر قم یکی از شهرهای مرکزی ایران است و به دلیل ماهیت خشک بودن بخش مرکزی کشور، مدیریت منابع آب در این مناطق امری بسیارمهم و حیاتی است.

اما در سالهای اخیر با توجه به علاقه و طبع خاص شهرسازی در قم با مدیریت شهرداری بوستان های گسترده و جنگل کاری های گسترده در اطراف قم آغاز شده است که این امر اعتراضاتی را نیز در پی داشته است.

رسیدن قم به مقام سوم کشور از حیث سرانه نسبی فضای سبز یکی از افتخارات مدیریت شهری در قم بوده است ولی در همین حال بسیاری از کارشناس محیط زیست و منابع آب قم، با هشدار جدی نسبت به خطرات جدی استحصال بیش از حد آب از شهر کم آبی مثل قم برای افزایش بوستان ها و فضای سبز شهری، این امر را ناشی از یک دیدگاه سلیقه ای و مغایر با منافع حال و آینده قم می دانند.

در این حال امروز 23 آبان ماه ابراهیم ملکی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شفافیت بودجه مصوب شهرداری قم اظهار کرد: تمام این بودجه و هزینه کرد آن منتشرشده و به اطلاع مردم می رسد، چراکه درآمدهای شهرداری از راه های مختلفی ازجمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود آب بالاخره مسئولان قم را مجاب به توقف بوستان سازی کرد

کمبود آب بالاخره مسئولان قم را مجاب به توقف بوستان سازی کرد