مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-14سياسي

مهمان داریم...


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پنج نقطه از استان در دی ماه میزبان تشییع و تدفین شهدای گمنام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، محسن حسین میرزایی در جلسه ساماندهی یادمان های شهدای گمنام در چهارمحال و بختیاری گفت: پنج نقطه از استان در دی ماه میزبان شهدای گمنام و تشییع و تدفین این شهدا می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: فرمانداران شهرکرد، لردگان، کوهرنگ، فلارد و فارسان پیگیر فراهم کردن زیرساخت ها قبل از تشییع شهدا باشند.

وی ادامه داد: اراضی در نظر گرفته شده نباید معارض داشته باشند و دستگاه های اجرایی مرتبط باید محل تدفین را قبل از واگذاری بازدید کنند.

حسین میرزایی با بیان اینکه فرمانداران شهرستان هایی که میزبان شهدای گمنام هستند باید قبل از مراسم تدفین و تشییع زیرساخت های لازم از جمله جاده دسترسی، آب، برق و .

را برای احداث یادمان فراهم کنند، عنوان کرد: باید بهترین مکان برای تدفین شهدای گمنام در نظر گرفته شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه آرامش و امنیت کنونی کشور را مدیون شهدا هستیم، یادآور شد: باید برای استقبال و تشییع شهدا شاهد برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان داریم...

مهمان داریم...