مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:102022-11-14پزشكي

خودفروشی و فرزند فروشی پیامد اعتیاد زنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد اقطار، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه «گفتگوی اجتماعی» رادیو گفتگو، - اقطار عنوان کرد: مراکز درمانی و کلینیک های ترک اعتیاد در ارائه خدمات درمانی و بازتوانی به زنان معتاد جامعه کارکرد زیادی نداشته اند و متاسفانه تعداد این مراکز درمانی که به زنان خدمات ارائه دهند در کشور کم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد اقطار، معاون پیشگیری و درمان اعتیاد مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با حضور در برنامه گفتگوی اجتماعی رادیو گفتگو، در مورد اعتیاد زنان و دختران گفت: سازمان بهزیستی تلاش دارد تعداد مراکز درمانی، بستری، اقامتی و توانمند سازی زنان معتاد را افزایش دهد.

وی با بیان اینکه بر اساس آمار و پژوهش های انجام شده در سال 95، 10 درصد از جمعیت معتادان کشور را زنان تشکیل می دهند بیان داشت: با توجه به جامعه پذیری و ورود خانم ها به فعالیت های اجتماعی و تحصیلی و ورود زنان به بطن جامعه قطعا می بایست تفاوت آمار در این حوزه ایجاد شود.

اقطار در ادامه با اشاره به اینکه آسیب هایی که اعتیاد زنان به آن ها وارد می کند با مردان متفاوت است گفت: اعتیاد در زنان باعث ایجاد ناامیدی شدید، تقلیل جسمی و ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودفروشی و فرزند فروشی پیامد اعتیاد زنان

خودفروشی و فرزند فروشی پیامد اعتیاد زنان