مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-14فرهنگي

گلستان کانون گردهمایی هنرمندان موسیقی نواحی ایران


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران از امروز به میزبانی گرگان آغاز می شود، افزود: هنرمندان بزرگ موسیقی نواحی ایران در این رویداد بزرگ ملی گردهم می آیند.

- محمد رعیت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران از عصر امروز (دوشنبه 23 آبان 1401) به میزبانی استان گلستان برگزار می شود، اظهار کرد: این رویداد مهم فرهنگی و هنری با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه محور این جشنواره ایران فرهنگی؛ سنت های قومی در گفتمان های موسیقایی جهان اسلام است، خاطرنشان کرد: جشنواره از عصر امروز در مجموعه تالار بزرگ فخرالدین اسعد گرگانی آغاز و 27 آبان ماه خاتمه می یابد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مهیا نشدن زیرساخت فنی تالار مرکزی استان کرمان به عنوان مکان برگزاری جشنواره مذکور در موعد مقرر، میزبانی به شهرستان گرگان واگذار شد، ادامه داد: برای جامعه فرهنگی و هنری گرگان بسیار مهم است تا پذیرای هنرمندان سرشناس شرکت کننده در این جشنواره و علاقه مندان اینگونه موسیقایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان کانون گردهمایی هنرمندان موسیقی نواحی ایران

گلستان کانون گردهمایی هنرمندان موسیقی نواحی ایران