مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:152022-11-14اقتصادي

برنامه هلال احمر برای افزایش کمک به بیماران کم بضاعت


سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه محکم در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت های بهداشتی درمانی تفاهم نامه منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و خیریه محکم در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت های بهداشتی درمانی تفاهم نامه منعقد کردند.

بر اساس این تفاهم نامه که به امضای وحید سلیمی، رییس سازمان داوطلبان و صلاح الدین دلشاد، رییس هییت مدیره و مدیرعامل مؤسسه خیریه محکم رسیده است، طرفین در جهت یکپارچه سازی مدیریت و هدایت بیماران کم بضاعت سراسر کشور برای بهره مندی از ظرفیت های مشترک بهداشتی- درمانی از طریق هم افزایی، هدف گذاری و ارتقا بهره وری در خصوص حمایت از سلامت افراد کم برخوردار و ارتقا سنت حسنه دستگیری از بیماران نیازمند همکاری خواهند کرد.

به علاوه، به منظور تحقق تأمین سلامت برای اقشار کم درآمد و محروم جامعه، طرفین اعلام آمادگی کردند، از طریق ارتقای سطح علمی و دانش افزایی نیروی انسانی با تبادل اطلاعات در حوزه آمورش و پژوهش با محوریت مددکاری اجتماعی و ایجاد کارگروه های تخصصی، انتشار گزارش عملکرد برنامه های مشترک درمانی به منظور جلب مشارکت های داخلی و بین المللی نسبت به شناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه هلال احمر برای افزایش کمک به بیماران کم بضاعت

برنامه هلال احمر برای افزایش کمک به بیماران کم بضاعت