مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:202022-11-14سياسي

او پیونددهنده حوزه و دانشگاه در شرایطی دشوار بود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی سیدشهاب الدین مرعشی نجفی (ره)، همزمان با سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، - در مراسم بزرگداشت آیت الله مرعشی نجفی (ره) به وجوه مختلف زندگی او اشاره شد که مهم ترینش کوشش او در شرایطی دشوار، برای ارتباط میان حوزه و دانشگاه بود.

در جایی که عوامل متعدد استعمار سعی در ایجاد شکاف میان حوزه و دانشگاه داشتند، آیت الله مرعشی نجفی به دنبال ارتباط بیشتر آن ها، ارتباطات فراوانی را با دانشگاهیان ایجاد کرده بود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله العظمی سیدشهاب الدین مرعشی نجفی (ره)، همزمان با سی امین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، 22 آبان 1401 در تالار قلم مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

محمود شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی به عنوان اولین سخنران ضمن تبریک هفته کتابخوانی بیان کرد: مایه خرسندی است که در چنین روز مبارکی آیین گرامیداشت رادمردی از تبار عالمان و اندیشمندان فرزانه، حکیمان موحد و خداجوی، انسانی خستگی ناپذیر در امر تحصیل علم و دانش و توسعه و ترویج کتابخوانی، برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

او پیونددهنده حوزه و دانشگاه در شرایطی دشوار بود

او پیونددهنده حوزه و دانشگاه در شرایطی دشوار بود