مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14اقتصادي

چشم اندازی برای خروج مسکن از رکود دیده نمی شود


یک فعال صنعت ساختمان با اشاره به شروع رکورد در بازار مسکن از حدود دو، سه ماه قبل، گفت: فعلا چشم اندازی برای خروج این بازار از رکود دیده نمی شود.

- سهیل شادابی در گفت و گو با ایسنا، از رکود حاکم بر بازار مسکن یاد کرد که از حدود دو، سه ماه قبل آغاز شده و افزود: مسکن نیز مانند بسیاری از بازارهای دیگر دچار کاهش عرضه و تقاضا و در نتیجه رکود شده است.

وی بالا بودن قیمت مسکن به دلیل افزایش قیمت مصالح ساختمانی و در کنار آن پایین بودن قدرت خرید مردم را یکی از دلایل رکود بازار مسکن دانست و خاطرنشان کرد: از سوی دیگر انتظار برای اینکه آینده بازار مسکن چه خواهد شد نیز عامل دیگری است که تقاضا برای خرید و فروش را کاهش داده است.

این کارشناس بازار مسکن درباره اینکه رکود بازار مسکن تا کی ادامه خواهد داشت نیز تاکید کرد: پیش بینی این وضعیت نیاز به بررسی فاکتورهای متعدد اثرگذار بر بازار مسکن دارد و نمی توان به طور قطع اعلام کرد که این رکود تا پایان سال ادامه دارد یا نه، اما فعلا چشم اندازی برای خروج از رکود مشاهده نمی شود.

شادابی سپس به وضعیت قیمت ها در بازار مسکن اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون افزایش چندانی در قیمت مسکن حداقل در کرمانشاه نداشته ایم و قیمت ها تقریبا ثابت بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم اندازی برای خروج مسکن از رکود دیده نمی شود

چشم اندازی برای خروج مسکن از رکود دیده نمی شود