مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:302022-11-14فرهنگي

نوید ظریف کریمی: «بچه های مسجد بلال» با هدف مسجد نگاری نوشته شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب «بچه های مسجد بلال»؛ تجربه پایگاه بسیج مسجدی به همین نام در مشهد است.

نویسنده این کتاب نوید ظریف کریمی که پیشتر کتاب «پرده سوم» هم از او منتشر شده است تلاش کرده در کتاب اخیر سرگذشت پژوهی شهدای مسجد بلال را عرضه کند.

- نوید ظریف کریمی: بچه های مسجد بلال با هدف مسجد نگاری نوشته شد نویسنده کتاب بچه های مسجد بلال درباره هدف نوشتن این کتاب توضیح داد که اثرش با هدف مسجد نگاری انجام شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، کتاب بچه های مسجد بلال ؛ تجربه پایگاه بسیج مسجدی به همین نام در مشهد است.

نویسنده این کتاب نوید ظریف کریمی که پیشتر کتاب پرده سوم هم از او منتشر شده است تلاش کرده در کتاب اخیر سرگذشت پژوهی شهدای مسجد بلال را عرضه کند.

این کتاب به تازگی در مسجد امام سجاد (ع) رونمایی شد، خبرنگار به مناسبت انتشار این اثر گفت وگویی را با نویسنده این کتاب و عارف جعفری، مدیر بخش روابط عمومی نشر راهیار انجام داده که در ادامه می خوانید: درباره ایده نگارش کتاب بچه های مسجد بلال توضیح بفرمایید؟ ظریف کریمی: ایده کتاب بچه های مسجد بلال در ابتدا با هدف مسجدنگاری توسط دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مشهد پیشنهاد و بعد از جلساتی با اتاق فکر آن مرکز کلیتی مطرح شد و اهداف اولیه کتاب هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوید ظریف کریمی: «بچه های مسجد بلال» با هدف مسجد نگاری نوشته شد

نوید ظریف کریمی: «بچه های مسجد بلال» با هدف مسجد نگاری نوشته شد